Russia Trying To Convince Iran To Withdraw S-300-PMU1 Lawsuit

Russia is trying to convince Iran to withdraw a lawsuit against the cancellation of a contract to supply Iran with S-300-PMU1 (NATO: SA-10) Surface-to-Air Missile (SAM) Air Defense Systems. So far, the efforts have not been successful.

In 2007, Iran and Russia signed a $800 million contract for the delivery of five S-300-PMU1 battalions. In 2010, this contract was cancelled by Russia due to UN Security Council Resolution 1929.

This resolution bans the supply to Iran of conventional weapons, including missiles, tanks, attack helicopters, warplanes and ships. However, Iran is convinced that the S-300 SAM is exempt because they are considered defensive weapons.

Iran then proceeded in 2011 to file a $4 billion lawsuit against Russia in an international arbitration court in Switzerland. Iran has states that it will only withdraw the lawsuit if Russia fulfills the terms of the contract.

Meanwhile, Russia is sending mix signals about the delivery of S-300 SAM systems to Syria. Delivery of the S-300 systems is scheduled to begin in the very near future.

However, Russia has stated that it is willing to delay deliveries under the condition that the West complies with some of Russia's demands regarding Syria.

Russia has also warned that it could accelerate deliveries of the S-300 if its demands are not met. From its standpoint, Syria could use the S-300 to defend itself against foreign aggression.

With Russia using deliveries of the S-300 as a negotiating tactic, Israel for its part has stated that it reserves the right to prevent Syria from receiving any new weapons, including the S-300, by force if necessary.

http://en.ria.ru/military_news/20130531/181432861/Russia-Seeks-Amicable-Settlement-in-Iran-S-300-Lawsuit.html

Comments

  1. إن الحشرات المضره لا يتوقف ضررها فقط في كونها مزعجة لنا كبشر وأصحاب منازل ولكن لدغاتها مؤلمه جداً وقد تسبب الكثير من الأمراض الخطيره علي صحه من يسكنون داخل المنزل وخاصه الصغار، وتُعد عاملا أساسيا في نقل العديد من الأمراض والحساسية لأنها تكون حاملة للكثير من الطفيليات والبكتريا الضارة، وقد يلجأ البعض إلى استخدام المبيدات الحشرية وغيرها من المواد الكيميائية التي من الممكن لها أن ترهق الصدر وتسبب الحساسية لدي الأطفال الصغار شركات مكافحة حشرات في الرياض .الكثير من أدوات التنظيف تحتوي على مواد كيميائية وتساعد علي إذابة أحبار الأقلام والألوان عن الجدران، ومن الممكن أيضاً الحصول عليها من أي متجر يبيع أدوات التنظيف، ويتم وضع كمية من مادة التنظيف في الماء الدافئ ومن ثم يوضع المزيج في عبوة بخاخ للتجهيز لرش الحائط المتسخ بها، ومن ثم تركها لمدة (عشر دقائق) على الأقل ويتم مسحها بإستخدام قطعة نظيفة من القماش،أعد العملية لعدة مرات حتي يتم الحصول على النتيجة المطلوبة شركات تنظيف كنب في الرياض .دعونا نتحدث عن اهم خطوات نقل الاثاث

    تجميع قطع الاثاث الصغيرة و الزجاجية ثم يتم وضعها في كراتين و يتم تغليفها جيداً
    فك قطع الاثاث الكبيرة القابلة للفك و التركيب و تغليفها للحفاظ عليها من الاتربه و الخدوش
    تغليف كل قطع الاثاث الكبيرة و الصغيرة و القابلة للفك و الغير قابلة
    نقل قطع الاثاث الصغيرة و قطع الاثاث التي تم فكها الي السيارات
    تنزيل قطع الاثاث الكبيرة الغير قابلة للفك و التركيب باحدث الطرق المبتكرة
    نقل الاثاث الي السيارات بشكل منظم و مرتب و ترتيبه داخل السيارات لعدم تعرضه لا صدمات خلال نقله
    شركات نقل عفش في الرياض
    شف تسربات المياه في منزلك بدون تكسير مع اصلاح الخراب باحدث الاجهزة الالكـترونـية مع الحفاظ علي المياه و توفـير المال حل مشكلة ارتفاع فاتورة المياه. هناك الـعديد من الأشياء للاشتباه من تسربات المياه في منزلك وهو عندمـا يلاحـظ ارتفاع فاتـورة المياه بشكل ملحوظ دائما عليك التحقق من فاتورة المياه. مالك المنزل أو المستأجر لا يوجد لديه أكثر من 30 يوما من تاريخ الفاتورة للطعن في رسوم فاتورة المياه شركات كشف تسربات المياه في الرياض . يمكن لثقب صغير في خط الأنابيب في منزلك تضيف ما يصل الى كمية كبيرة من المياه العادمة مع استمرار التسرب من هـذا الثقب حجم يكلفك الكثير مـن المال في فاتورة المياه وهو ما يدفعنا إلى تشجيع العملاء لتحديد موقع التسريب وإصلاح الخراب مباشرة


    ReplyDelete

Post a Comment